Інформація про замовника
03062, Україна, Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ
Інформація про аукціон
Літак АН-32П (реєстраційний знак UR-48086, заводський номер 2901)
Лот виставляється вперше
1Публічне посилання на аукціон
Мінімальний крок аукціону
Мінімальна кількість учасників
14.05.2019 10:34 - 15.05.2019 20:00
Період прийому запитань (уточнень)
14.05.2019 10:34 - 20.05.2019 20:00
14.05.2019 10:34 - 20.05.2019 20:00
Список активів
| Кількість, од. виміру. | Розташування | Опис класифікації |
Додаткові коди класифікації |
|---|
|
1
штуки
H87 | Україна, Київська область, Гостомель, вул. Автодорожна, 1 |
Літаки , | |
| Короткий опис активу |
Літак АН-32П (заводський номер 2901) було випущено Київським авіаційним виробничим об’єднанням 14...
Літак АН-32П (заводський номер 2901) було випущено Київським авіаційним виробничим об’єднанням 14.05.1992р. в модифікації Ан-32Б. Літак було переобладнано 29.07.1994р. у варіант Ан-32П (при напрацюванні з початку експлуатації 857 л.г. 428 польотів).
Дата крайнього польоту – 13.01.2012р.
Код CPV :
34711100-5
|
|---|
Добрий день,
в документації прикладеної до тендеру замало інформації о встановленному обладнанні на літаку Ан-32П.
Просимо Вас уточнити список встановленного обладнання:1. Яке обладнання для пожежогасіння встановлено ? на фото нема подвісних баків для рідини !
2. Список встановленного обладнання пілотажно-навігаційного з кількістю
3. Літак обладнаний для польотів по міжнародним повітряним лініям? Якщо встановлено частково - вкажіть.
4. Чи встановленні EGPWS, RDR, СРППЗ ?
5. Список встановлених радіостанцій усіх диапозонів з кількістю
6. Список встановлених радіовисотомірів з кількістю
7. Чи встановлений регістратор БУР-4-1 ?
8. Чи встановлені ELT Artex (Kannad)
9. Чи встановлений вантажопідйомний кран та обладнання ?Дуже мало часу до початку аукціону і тому просимо Вас зробити відповіді якнайшвидшеДякуємо
Дата надання відповіді на питання :
1. Літак має в своєму складі обладнання для пожежогасіння, а саме – «навесные выливные агрегаты (НВА)» (підвісні баки для рідин). На теперішній час, вони демонтовані з літака та зберігаються на території ДП «Антонов» (сел. Гостомель).
2. На літаку встановлено наступне пілотажно-навігаційне обладнання:
- приймачі тиску ПВД-7 (2 од.), ППД-1 (1 од.);
- покажчик швидкості КУС-730/1100К – 3 од.;
- висотомір механічний ВМ-15К – 3 од.;
- висотомір механічний ВМФ-50КГ – 1 од.;
- висотомір електромеханічний ВБ1-ФК-32 – 1 комплект;
- висотомір електромеханічний ВБ1-КА-32 – 1 комплект;
- покажчик числа «М» МС-1к – 1 од.;
- комбінований прибор ДА-30К – 2 од.;
- сигналізатори приладової швидкості: ССА 2-3 (1 од.), ССА 4,5-7 (1 од.);
- покажчик висоти та перепаду тиску УВПД-20 – 1 од.;
- автомат кутів атаки и перевантаження АУАСП-24КР-1 – 1 комплект;
- система сигналізації небезпечної швидкості зближення із землею «ССОС» – 1 комплект;
- компас магнітний КИ-13к – 1 од.;
- вимикач корекції ВК-53РШ сер. 05 – 3 од.;
- гіродатчик 458 МКС сер.2 – 2 од.;
- авіагоризонт АГБ-3К– 1 од.;
- блок контролю крену БКК-18 – 1 од.;
- сигналізатор порушення живлення СНП-1 – 1 од.;
- пілотажно-навігаційна система «Привод-АНЭ-1» – 1 комплект;
- курсова система ГМК-1ГЭ – 1 комплект;
- покажчик штурмана УШУ-2К – 1 од.
3. Встановлене обладнання, для виконання польотів на міжнародних повітряних лініях, не відповідає сучасним вимогам ICAO. На літаку встановлено:
- бортова навігаційно-посадкова апаратура Курс МП-70-13 - 2 комплекти;
- система супутникової навігації GPS-155XL;
- радіолокаційна станція «Гроза-32А»;
- радіолокаційна відповідач режиму «А/С» СО-72М;
- радіолокаційна відповідач режиму «S» TDR-94D;
- радіодалекомір СД-75 - 2 комплекти;
- допплерівський вимірювач швидкості та кута зносу ДИСС-013;
- система попередження зіткнення у повітрі TCAS-94.
4. Системи EGPWS, RDR та СРППЗ не встановлювались.
5. Встановлені радіостанції:
- радіостанція УКВ (VHF) Р-863 (сітка частот 8,33 кГц) – 2 комплекти;
- радіостанція КВ (HF) «Микрон» - 1 комплект.
6. Встановлені радіовисотоміри:
- радіовисотомір РВ-5РМ1 (діапазон 4200-4400 МГц) - 1 комплект.
7. Регістратор БУР-4-1 не встановлювався. Встановлено «Тестер-У3 сер. 2».
8. Аварійні радіомаяки ELT 406 MHz (Artex/Kannad) не встановлювались.
9. Бортове десантно-транспортне обладнання літака (у тому числі і комплекти вантажних лебідок БЛ-56) відсутні.